Tuesday, October 19, 2010

Vrane lete, sikter!

Pesma na youtube za vrane lete; sikter!


Za zlo uvek ima vremena,sano..

ne zazivaj ga suvise rano.

.sad tek vidim vuka, koj me ceka, muka,

ne ostajem ovde do veka..

za nase selo, nema vise leka

izbrisacu sve dane,

da nebi ostale dublje rane...

pregriscu jezik, zavezati ruke,

oh, majko mila, sto me ne sacuva od crne muke...

moja dusa je odveka, stara..

nema lepseg i dragocenijeg dara...

poletecu kao ptica daleko od svega,

jer zlobnici kradu moga Bega..

A kad poletim, ostace sve pod svilenim prahom,

podignucu zlatni prah za sobom,

rusicu kule i palate njihove,

ostavljacu tragove, vatrene..

Ostavicu milu majku da place nad mojim domom,

ostavicu burnu oluju da vlada nad vodom..

vatrenu kulu podizem, spremna da smrtnicima dokazem

Zovite me imenom starim,

sve ove besmislene trenutke blagodarim,

jer naucih jednu bitnu pouku,

ne veruj u glasnu, besmislenu buku!

Nosite celo moje zlato!

Ne zelim takvo blato!

Zelim slobodu svoju, nek se nose trgovci sa moga puta.

ne trebaju mi fukare stare glasnije od vuka,

sikter! crne vrane, sikter!

Zbogom, Robe!

kako meni tako svakome!

Jos ti ostaje vino, da te opije!

Zbogom

na krvavom ratistu ostalo je moje srce,

tada, sve puce...

uzeli lepotu dnevnu,

uzeli mi ljubav vernu,

rastrgose me vukovi na sitne parcice

izjeli sve kao lesinari, besne ptice..

A sad.. gorece i to nebo,

zamisljeno..

besmisleno...

ukradeno...

Zbogom, Robe, ma gde god da si bio,

nisam pod tvojim rukama vise,

jer naucila me mila majka, kako se danas dise....

Sikter! Gubite se crne vrane! tako se SADА pise!

(Snezana Radulovic, Ж, 2010)

No comments: